Snabbguide för dina frågor
Nedan hittar du en lista på vanliga frågor och svar om inställningar för mobilsurf. Om du inte hittar din fråga i listan nedan, vänligen kontakta vår kundtjänst.  

Inställningar för mobilsurf 
Vänligen notera att vår APN adress är: webse.mundio.com

Hur aktiverar jag mobilsurf?

För att kunna surfa på mobilen behöver du följa instruktionerna nedan. Om du använder en annan mobiltelefon än Blackberry, Iphone eller Android rekommenderar vi dig istället att kontakta vår kundtjänst. 
  • Via SMS:
  • 1. Skicka ett tomt SMS till 3311
    2. Öppna svars-SMSet och skriv in PIN-koden, t.ex. 1234
    3. Följ instruktionerna på skärmen och om din telefon frågar om du vill spara de nya inställningarna, välj YES eller OK.

  • Via telefon: ring vår kundtjänst på 220 (du ringer gratis från din Vectone mobiltelefon) 
  • Online: klicka här för att Aktivera

Vad händer om det inte fungerar?

Har du en iPhone OS eller en Android OS? 
iPhone och Android-användare behöver ställa in sitt data Access Point Name (APN) manuellt. Allt du behöver göra är att ändra ditt APN till webse.mundio.com i dina nätverks/datakonfigurerings-inställningar. Klicka för att se instruktioner om hur en aktiverar data manuellt för iPhone OS och Android.


 
 

Betala månadsvis

Undvik långa bindningstider med kontantkort
med prenumerationsladdning

Läs mer här
 

Guide: Ring billigt till utlandet

Läs vår guide om hur du kan
ringa billigt till utlandet

Läs mer här

Flytta ditt nummer

 

Få gratis samtalskredit när du flyttar ditt nummer till oss

Flytta ditt nummer här