Snabbguide för dina frågor
Nedan hittar du en lista på vanliga frågor och svar om startpaketet. Om du inte hittar din fråga i listan nedan, vänligen kontakta vår kundtjänst.  

Vad är ett Startpaket?

Startpaketet innehåller det SIM-kort du köpt online eller i butik, samt information. Om SIM-kortet i Startpaketet är laddat på förhand är det redo för användning.

Vilka avgifter gäller för startpaketet?

För att se vilka avgifter som gäller för startpaketet, vänligen klicka här

Hur mycket förladdat saldo finns på Starpaketet?

Om ditt Startpaket innehåller förladdat saldo står det tydligt markerat på paketet. Om det inte finns en saldosumma på paketet är det möjligt att paketet inte innehåller förladdat saldo. För att kolla saldo, sätt in det nya SIM-kortet i din mobil och ring *102#

Jag har ett nytt Vectone Startpaket. Vilka avgifter gäller för mig?

Du kommer att ha våra avgifter för Startpaket tills du genomför din första laddning. Om ditt Startpaket inte innehåller förladdat saldo påverkar denna avgift inte dig eftersom du kommer att övergå till våra standard avgifter så fort du genomför din första laddning. Om du har förladdat saldo i Startpaketet rekommenderar vi att du laddar på ditt SIM-kort så fort som möjligt för att byta till standard avgifter.

Vad kommer att hända med saldot som finns på mitt Startpaket när jag laddar på?

Du kommer inte förlora något saldo. Standard avgifter kommer att gälla för allt ditt saldo (oanvänt saldo + saldo från laddning).
 

Betala månadsvis

Undvik långa bindningstider med kontantkort
med prenumerationsladdning

Läs mer här
 

Kundservice online

Få svar på frågor som rör allt
från kontantkort till samtalspriser

Läs här

Flytta ditt nummer

 

Få gratis samtalskredit när du flyttar ditt nummer till oss

Flytta ditt nummer här