Saldoöverföring

Nedan finner du en lista på ofta förekommande frågor angående överföring av samtals-saldo hos Vectone Mobile. Om du inte hittar svaret på din fråga, vänligen kontakta vår kundtjänst

Hur fungerar Saldoöverföring? Hur köper jag saldo? Hur vet jag om min mottagares mobilnummer hör till ett nätverk som stödjer saldoöverföring? Kan jag göra en saldoöverföring till ett abonnemang? Hur får mottagaren reda på att en överföring har skett? Är det någon växelkurs och tar ni ut någon provision? Vad är det maximala beloppet jag kan överföra och hur många överföringar kan jag göra under en dag? Hur lång tid tar saldoöverföringen? Vad är det för felmeddelanden som dyker upp om överföringen misslyckas? Vart kan jag se tidigare överföringar? Kan jag spara information över famil och vänner som jag har gjort överföringar till? Vad händer om jag gör en överföring till ett felaktigt nummer? Vad händer med mitt saldo om överföringen misslyckas?

Se vår Villkor & Rättsliga förbehåll för mer information.